Програмата GEN I на Schwartz IT България дава нови решения за ритейл бизнеса
07.01.2025 г.2 мин.
Schwartz IT България организира нова интердисциплинарна програма – GEN I („Генерация Иновация“) в партньорство с три варненски университета. Развитите проекти от програмата ще бъдат представени на събитие през януари, научи Борса.bg от Кауфланд България. Schwarz IT е вътрешното ИТ подразделение на Schwarz Group, която е собственик на голямата ритейл верига Kaufland. Дружеството предоставя всички необходими технологии, дигитални решения и ИТ инфраструктура за компаниите в групата.
Като част от програмата на Schwarz IT България в партньорството с Технически университет – Варна, Икономическия университет във Варна и Висшето военноморско училище, студенти разработват иновативни решения за ритейл бизнеса. Един от най-забележителните проекти е умна количка за пазаруване, която съкращава времето за касов процес от 7 – 10 минути до едва 20 – 25 секунди чрез интегрирана система за плащане.
Програмата, вдъхновена от модела на Станфордския университет и методологията „дизайн – мислене“, обединява 26 студенти от 18 специалности в пет екипа, които работят по реални бизнес казуси. На специалното събитие „Dragon Day“ на 24 януари 2024 г. ще бъдат представени всички проекти, а спечелилият екип ще получи награда и грант от 30 000 евро за реализация на идеята.
Според Михаил Петров, главен изпълнителен директор на Schwarz IT България, програмата има за цел да насърчи предприемаческото мислене и иновациите, като отговори на иновационния дефицит на Европа спрямо САЩ и Китай. Проектът е крачка напред към свързването на образованието с практическите бизнес нужди.
Източник на снимковия материал: ©Engineer.BG via Canva
Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!