Абонирай се безплатно
За Бюлетина на Инженер.bg с най-новото и най-интересното от бранша!
In English. In Macedonian. In Romanian. In Serbian.
Известната компания от САЩ Timken, занимаваща се с производство на лагери, инвестира 60 милиона евро в своята втора производствена мощност в Румъния, научи Борса.bg от BalkanEngineer.com. Новото предприятие е разположено в град Плоещ.
„Производствената база ще наеме 120 служители“, информира Андреас Роелген (Andreas Roellgen), заместник президент на Timken за Европа, Азия и Африка. Новият завод ще развива дейност на обща площ от 15 000 m2 по официални данни на компанията.
Групата Timken навлиза в местното производство на лагери през 1997 г. Днес компанията експлоатира 63 завода по целия свят. Разрастващото се портфолио от продукти и услуги на Timken включва много търговски марки, сред които: Fafnir, Carlisle, Drives, Lovejoy, Interlube и др.
Източник на снимковия материал: Timken
В края на февруари стартира HR Академията на Atos, научи Борса.bg от организаторите. Академията ще включва 15 лекции на интересни HR теми – Employer branding, Recruitment and Sourcing, Payroll, Workforce mangement, Learning and Development и много други.
За поредна година ЧЕЗ България взе участие в Годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2021. В тазгодишното издание компанията зае трето място в категорията Employer Branding Innovation in Pandemic със своя проект „Енергия за бъдещето“.
Какво е необходимо, за да бъде процесът по подбор на кадри възможно най-ефективен? Ние можем дадем отговор – нужен е умел медиатор между работодателите и кандидатите. Тази амбициозна, но интригуваща професионална роля успешно изпълнява Полина Христова.
На онлайн церемония, която се прове на 12 февруари 2021 г., производствената компания Райхле и Де-Масари България Пръдакшън бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса Employer Branding Awards 2021 на B2B Media.
Schneider Electric България завоюва второ място в категорията Employer of the Year на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
Ако между работата и хобито си можем да сложим знак за равенство, а професията надминава очакванията ни, то сме от онези щастливци, които смело могат да заявят, че са реализирали своята детска мечта. Точно както госта в рубриката ни „Ако (не) бях инженер…“.
За да добави обява е нужно да се регистрирате