Абонирай се безплатно

За Бюлетина на Инженер.bg с най-новото и най-интересното от бранша!

Браншът In Brief

ExxonMobil преговаря за продажбата на своите дялове в Черно море 13.01.2020 г.

In English   In Macedonian   In Romanian   In Serbian

 

Американската компания ExxonMobil преговаря с руската група Lukoil за продажбата на своя 50% дял в офшорния си проект в румънския участък на Черно море Neptun Deep, научи Борса.bg от BalkanEngineer.com. Дружеството обяви своите намерения да продаде дяловете още през ноември 2019 г.

 

 

Със своите 50% в проекта ExxonMobil притежава най-големите офшорни резерви с газ в румънската част на Черно море, които са в размер от 40 до 80 млрд. m3. Румънската група OMV Petrom контролира останалите 50%. Досега двете дружества са инвестирали близо 1.35 млрд. евро в проучване на периметъра, но отлагат своето решение за по-нататъшна експлоатация.

 

Румънският държавен производител Romgaz, който е също притежател на малък дял от морския периметър, изявява интерес към закупуване на част от дяла на ExxonMobil в проекта Neptun Deep.

 

Източник на снимковия материал: pixabay.com

HR новини

  • Career Show: Всеки втори млад специалист иска да е ИТ

    Професионалистите, решили да се развиват в ИТ сектора през 2020 без предишен опит в сферата, са се увеличили драстично спрямо 2019 година. 46,94% от младшите специалисти са се насочили към ИТ кариера, информираха за Борса.bg организаторите на Career Show.

  • Стартира HR Академията на Atos

    В края на февруари стартира HR Академията на Atos, научи Борса.bg от организаторите. Академията ще включва 15 лекции на интересни HR теми – Employer branding, Recruitment and Sourcing, Payroll, Workforce mangement, Learning and Development и много други.

  • ЧЕЗ България получи награда от Employer Branding Awards 2021

    За поредна година ЧЕЗ България взе участие в Годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2021. В тазгодишното издание компанията зае трето място в категорията Employer Branding Innovation in Pandemic със своя проект „Енергия за бъдещето“.

  • Един работен ден на Полина Христова от Top Skills Recruiment

    Какво е необходимо, за да бъде процесът по подбор на кадри възможно най-ефективен? Ние можем дадем отговор – нужен е умел медиатор между работодателите и кандидатите. Тази амбициозна, но интригуваща професионална роля успешно изпълнява Полина Христова.

  • Отличиха HR стратегията на R&M България Производство

    На онлайн церемония, която се прове на 12 февруари 2021 г., производствената компания Райхле и Де-Масари България Пръдакшън бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса Employer Branding Awards 2021 на B2B Media.

  • Schneider Electric България с приз от Employer Branding Awards

    Schneider Electric България завоюва второ място в категорията Employer of the Year на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6