Абонирай се безплатно
За Бюлетина на Инженер.bg с най-новото и най-интересното от бранша!
In English. In Macedonian. In Romanian. In Serbian.
Сръбският производител на хранителни продукти Bankom планира да инвестира 14 милиона евро в изграждането на фабрика за преработка на соя в сръбския град Обреновац, съобщиха за Борса.bg от BalkanEngineer.com. Bankom планира да започне експлоатацията на завода през 2018 г. и да назначи 90 работници в Обреновац, разположен близо до Белград.
Фабриката ще произвежда соев протеин, извлечен с помощта на хексан, който ще бъде предназначен за износ, заяви заместник-директорът на Bankom, Младен Песут. "Тази инвестиция е на стойност 14 милиона евро, соята е органична, не генетично модифицирана, добита от местни производители, а най-голямата част от продукта е предназначена за износ", уточни кметът на Белград Синиша Мали.
Bankom експлоатира фабрика за преработка на соя, завод за фураж, както и фабрики за производство на премикси и суровини за храна за животни. Компанията също така управлява предприятия за производство на заместители на млякото за консумация от животни, бази за сладолед и заместители на млякото за консумация от човека, както и фабрика за месопреработка.
Източник на снимковия материал: Bankom
В края на февруари стартира HR Академията на Atos, научи Борса.bg от организаторите. Академията ще включва 15 лекции на интересни HR теми – Employer branding, Recruitment and Sourcing, Payroll, Workforce mangement, Learning and Development и много други.
За поредна година ЧЕЗ България взе участие в Годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2021. В тазгодишното издание компанията зае трето място в категорията Employer Branding Innovation in Pandemic със своя проект „Енергия за бъдещето“.
Какво е необходимо, за да бъде процесът по подбор на кадри възможно най-ефективен? Ние можем дадем отговор – нужен е умел медиатор между работодателите и кандидатите. Тази амбициозна, но интригуваща професионална роля успешно изпълнява Полина Христова.
На онлайн церемония, която се прове на 12 февруари 2021 г., производствената компания Райхле и Де-Масари България Пръдакшън бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса Employer Branding Awards 2021 на B2B Media.
Schneider Electric България завоюва второ място в категорията Employer of the Year на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
Ако между работата и хобито си можем да сложим знак за равенство, а професията надминава очакванията ни, то сме от онези щастливци, които смело могат да заявят, че са реализирали своята детска мечта. Точно както госта в рубриката ни „Ако (не) бях инженер…“.
За да добави обява е нужно да се регистрирате