Абонирай се безплатно

За Бюлетина на Инженер.bg с най-новото и най-интересното от бранша!

Браншът In Brief

Швейцарци искат да наемат или закупят завод у нас 26.06.2017 г.

Швейцарски инвеститори идват в България на официално посещение с цел закупуване или наемане на производствено помещение с определени параметри, съобщиха за Борса.bg от Българска браншова камара Машиностроене. Желаещите да отправят предложение трябва да информират АИКБ на техните координати до 30 юни 2017 г.

 

По информация на г-жа Антоанета Барес, изпълнителен директор на Национална компания индустриални зони (НКИЗ), търсеното индустриално съоръжение трябва да има необходимата инфраструктура (електричество, вода, въздух под налягане), както и възможност за обезпечаването ѝ.

 

Освен това:

 

 - Сградата да е с квадратура от 100 до 200 m2, но с възможност за разширение от 500 до 1000 m2, я височината ѝ да е от 4 до 4.5 m;

 - Да отговаря хигиенните условия, необходими за производство и да има възможност да се поддържа постоянна температура;

 - Да е възможно гъвкаво инсталиране, местене и пускане в действие на производствени машини.

 

Гостите от Швейцария ще са в страната ни от 11 до 13 юли т. г., за да се запознаят с предоставените им предложения и възможности.

 

Източник на снимковия материал: pexels.com

HR новини

  • Стартира HR Академията на Atos

    В края на февруари стартира HR Академията на Atos, научи Борса.bg от организаторите. Академията ще включва 15 лекции на интересни HR теми – Employer branding, Recruitment and Sourcing, Payroll, Workforce mangement, Learning and Development и много други.

  • ЧЕЗ България получи награда от Employer Branding Awards 2021

    За поредна година ЧЕЗ България взе участие в Годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2021. В тазгодишното издание компанията зае трето място в категорията Employer Branding Innovation in Pandemic със своя проект „Енергия за бъдещето“.

  • Един работен ден на Полина Христова от Top Skills Recruiment

    Какво е необходимо, за да бъде процесът по подбор на кадри възможно най-ефективен? Ние можем дадем отговор – нужен е умел медиатор между работодателите и кандидатите. Тази амбициозна, но интригуваща професионална роля успешно изпълнява Полина Христова.

  • Отличиха HR стратегията на R&M България Производство

    На онлайн церемония, която се прове на 12 февруари 2021 г., производствената компания Райхле и Де-Масари България Пръдакшън бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса Employer Branding Awards 2021 на B2B Media.

  • Schneider Electric България с приз от Employer Branding Awards

    Schneider Electric България завоюва второ място в категорията Employer of the Year на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.

  • Каква е била детската мечта на инж. Димитров от Агрополихим?

    Ако между работата и хобито си можем да сложим знак за равенство, а професията надминава очакванията ни, то сме от онези щастливци, които смело могат да заявят, че са реализирали своята детска мечта. Точно както госта в рубриката ни „Ако (не) бях инженер…“.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6