Абонирай се безплатно

За Бюлетина на Инженер.bg с най-новото и най-интересното от бранша!

Браншът In Brief

Производители с износ за 32 млн. лв. чрез партньорство с Лидл 20.11.2020 г.

Износ в размер на над 32 млн. лв. са реализирали български производители през 2020 г. благодарение на устойчивото си и дългогодишно партньорство с Лидл България. Оборотът е постигнат за периода януари – септември т.г. на базата на експорта на 144 артикула в 23 европейски държави. Това стана ясно от съобщение на Лидл България.

 

 

Въпреки предизвикателните условия, през тази година, сумата от износа на българските партньори на търговската верига бележи ръст от 12% спрямо същия период на 2019 г. Увеличава се и броят на изнесените артикули – от 111 за първите девет месеца на 2019 г. на 144 за същия период на 2020 г., което е ясен показател за все по-големия интерес на европейския пазар към качествените български продукти, посочват още от Лидл България.

 

Сред новите български продукти, които тази година за първи път реализират износ чрез веригата хипермаркети, е премиално говеждо месо Black Angus и аржентинско пасищно – бургери и стекове. В рамките на два месеца доставчикът на премиалното месо „Тандем Попово“ – един от дългогодишните партньори на Лидл България, е реализирал износ на продукция за над 380 000 лв. в Словакия, Унгария и Гърция.

 

Друг успешен пример на висококачествен български продукт, който тази година също реализира износ за първи път, са плодове в шоколадова глазура – продукт под собствената марка на Lidl – Mister Choc Limited Edition. Сладките изкушения се произвеждат от „Виктория нутс“ ЕООД и ще бъдат част от предложенията на веригата за Коледа в 18 европейски държави. Само тази акция е на стойност над 1 милион лева, а подобна такава се планира и за Великден 2021 г, заявиха от Лидл България.

 

Източник на снимковия материал: Лидл България

HR новини

  • ManpowerGroup представя кариерните очаквания на младите таланти

    Кое е най-важното за младите хора при избора на работодател? Какво очакват студентите от бъдещите си ръководители? Разберете на онлайн събитието „Кариерните очаквания на младите таланти“ на 19 май от 18:00 ч.

  • Джи Пи Груп отново отваря вратите си за стажанти

    Джи Пи Груп обяви, че ще стартира своята стажантска програма, за която набира кандидати в София, Бургас, Шумен и Пловдив. Основната цел на стажа е да подкрепи студентите по пътя на тяхното образование, предоставяйки им практически опит в реална среда.

  • Един работен ден на Моника Пейчева от АК Магнит

    Новият гост в рубриката ни „Един работен ден на...“ – Моника Пейчева, вече повече от 4 години работи като машинен оператор във водещата производствена компания АК Магнит. Вижте какво сподели тя пред екипа ни в следващите редове...

  • Обявиха 100-те най-влиятелни ИТ личности в България

    Обявени са победителите в класацията на Career Show Index „Топ 100 най-влиятелни ИТ личности в България”. Класацията има за цел да даде гласност на добрите примери в ИТ индустрията у нас и да поощри личностите, които полагат усилия, за да развиват сектора.

  • Нора Бешкова е новият мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин

    Нора Бешкова поема позицията мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД. Тя ще ръководи и развива присъствието на марките DEVIN, Granini и Red Bull в над 35 000 обекта от търговската мрежа в цялата страна, научи Борса.bg от дружеството.

  • Сентилион внедрява нова cloud базирана ERP система

    „В един проект, който ще обхване всички отдели в компанията, ще оптимизираме, обновим и надградим съществуващите и установени практики в Сентилион, за да докажем за пореден път, че иновацията е в сърцата на всички служители“, коментираха от Сентилион.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6