Абонирай се безплатно
За Бюлетина на Инженер.bg с най-новото и най-интересното от бранша!
Метрополитен обяви обществена поръчка за избор на изпълнител за изготвяне на работен проект, строителство, доставка на необходимото оборудване и въвеждане в експлоатация на участъка от третата метролиния в София от ул. „Шипка“, през ж.к. „Слатина“ до бул. „Цариградско шосе“, съобщи Vestnikstroitel.bg. Дейностите в търга са на стойност 530 млн. лв. без ДДС.
Участъкът на бъдещата метролиния е с дължина от 5666 m, като по него ще се изградят шест подземни станции и три междустанционни вентилационни уредби. Предвиден е още и строеж на подземен двуетажен автомобилен паркинг.
Метростанциите ще бъдат със странични перони. От страната на коловозите ще бъдат преградени с остъклени стени, отварящи се синхронно с вратите на подвижния състав.
Търгът е разделен на пет обособени позиции, като за първите три от тях се приемат оферти в срок до 14 април 2021 г., а за останалите две – до 15 април 2021 г.
Източник на снимковия материал: pexels.com
В края на февруари стартира HR Академията на Atos, научи Борса.bg от организаторите. Академията ще включва 15 лекции на интересни HR теми – Employer branding, Recruitment and Sourcing, Payroll, Workforce mangement, Learning and Development и много други.
За поредна година ЧЕЗ България взе участие в Годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2021. В тазгодишното издание компанията зае трето място в категорията Employer Branding Innovation in Pandemic със своя проект „Енергия за бъдещето“.
Какво е необходимо, за да бъде процесът по подбор на кадри възможно най-ефективен? Ние можем дадем отговор – нужен е умел медиатор между работодателите и кандидатите. Тази амбициозна, но интригуваща професионална роля успешно изпълнява Полина Христова.
На онлайн церемония, която се прове на 12 февруари 2021 г., производствената компания Райхле и Де-Масари България Пръдакшън бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса Employer Branding Awards 2021 на B2B Media.
Schneider Electric България завоюва второ място в категорията Employer of the Year на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
Ако между работата и хобито си можем да сложим знак за равенство, а професията надминава очакванията ни, то сме от онези щастливци, които смело могат да заявят, че са реализирали своята детска мечта. Точно както госта в рубриката ни „Ако (не) бях инженер…“.
За да добави обява е нужно да се регистрирате