Абонирай се безплатно

За Бюлетина на Инженер.bg с най-новото и най-интересното от бранша!

Браншът In Brief

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

фирмени профили

  • Теси ООД

    Теси ООД е водещ български и европейски производител на електрически бойлери, бойлери с индиректно нагряване и отоплителни уреди за дома. Компанията е част от Фикосота Холдинг, а производствените й мощности се намират в градовете Шумен и Смядово.

  • Styronit

    Styronit е иновативен изолационен продукт на водещия турски производител Yapı Enerji Doğal Yalıtım Malzemeleri Sanayi ve Ticaret, който българската търговска фирма Ем Би Ти Ай Груп ООД предлага у нас. Продуктите с марка Styronit са базирани на иновативна „дишаща технология”, която не позволява задържането на влага в сградата, в която е приложена.

  • СиТийм ЕООД

    CTeam е компания, част от CTeam Груп, предлагаща широка гама от услуги и решения в областта на управлението и рзвитието на човешките ресурси, комбинираща едни от най-добрите международни практики и познаване на местния пазар.

  • Аква Системи ЕООД

    Аква Системи ЕООД е българско дружество, специализирано във внос и търговия на едро и пуск в експлоатация на машини и оборудване за инсталации. Фирмата е директен оторизиран дистрибутор на над 20 водещи компании от Белгия, Дания, Германия, Италия, Франция, Испания, Литва и др.

всички

Инженерни истории

  • Китайският град Ухан – домът на иновациите

    В началото на годината китайският град Ухан прикова вниманието към себе си с разпространението на COVID-19. Тревожните статистики обаче вече отстъпват място на новините за възвръщането на града към обичайната си динамика, която допреди няколко месеца следваше ритъма на непрекъснат технологичен и икономически прогрес. Именно в тази светлина, ние от Инженер.bg, бихме искали да представим Ухан – града с хилядолетно културно наследство, в който днес иновациите на редица технологични компании намират своята територия за развитие. Любопитни подробности за гр. Ухан четете скоро в Инженер.bg!

  • Силни послания, дигитално присъствие и Revenge Spending – предпоставките за печеливш бизнес след COVID-19

    Безпрецедентната динамика в икономическата обстановка в момента и прогнозите на експертите за втората половина на 2020 г. отредиха централна роля на дефинирането и транслирането на комуникационните послания на брандовете към публиката. За себе си напомни и още един феномен – концепцията за Revenge Spending, или буквално преведено „отмъщението на разходите“, а повод за това са началните признаци на икономическото възстановяване на Китай.

  • Успешен бранд по време на криза – нужни са ясно обществено послание и подготовка за очаквания икономически пик

    Различни източници започват да припомнят добре познатата концепция за Revenge Spending, или буквално преведено „отмъщението на разходите“, която се очаква от бизнеса през втората половина на 2020 г., когато кризата с COVID-19 ще бъде отминала – както се надяваме всички. „Светлината в тунела“ е вече факт – първите признаци за икономическо възстановяване вече идват от Китай, съобщават от Good Rebels – една от най-големите международни компании за дигитален маркетинг.

  • Рестарт за китайската индустрия и връзките за доставки след COVID-19 – какви са първите стъпки?

    В настоящата глобална обстановка, общественият дискурс в Китай постепенно се насочва към търсенето на конструктивни пътища и алтернативи за възобновяване на производството и международните вериги за доставки. Азиатската страна вече предприема стратегия, с която да рестартира тези важни за световната икономика процеси. Световният икономически форум* представи свой анализ на действията на Китай, с който ще Ви запознаем в днешния материал.

  • Марчело Гандини – поразяващата ръка на автомобилния дизайн на 20-ти век

    Той е италианец... и е дизайнер. И не, не е част от съзвездието на триумфиращите по световните модни подиуми, а от онези, създали някои от модните икони в автомобилната индустрия, чийто индивидуален почерк дава повод да ги причислим към един съвсем нов архетип. Представяме Ви Марчело Гандини – дизайнера на автомобили, които предизвикват не само възхищението на изявените фенове от лъвския рев на n-цилиндровите им двигатели, но и които не остават незабелязани от масовите зрителни рецептори.

  • Историята на радиото: как чрез техниката гласовете от „най-визуалната“ медия оживяват

    „От всички драматични медии, радиото е най-визуалната“ гласят думите на Джон Рийвс. Без съмнение, в наши дни неговото твърдение провокира задълбочени размисли. Но фокусът на вниманието ни е насочен към техническия аспект на медията, която подобаващо е намерила място дори в творчеството на рок легендите от Queen. И така, завъртаме потенциометъра на времето, за да се озовем в края на 19-ти и началото на 20-ти век, когато радиото е истински пробив в развитието на техниката.

  • „Бавната архитектура“ – оксиморон или необходимост в забързания свят днес?

    Може би Ви е познато общественото движение „slow living” (бавно живеене), чиито последователи са поели кръстоносен поход срещу забързания начин на живот, водени от стремежа да отделят пълноценно време на приятните и ценни за тях детайли, а неща като бързата закуска и изпълняването на задачи по инерция не присъстват в ежедневието им, в което тихите следобедни часове с чаша кафе и любима книга са сред задължителните ритуали. Какво още би могло да бъде „бавно“? Архитектурата например? Отговорът намираме в словосъчетанието slow architecture.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7