Впечатляващи резултати на румънската страница и още резултати от кампаниите на BalkanEngineer през 2024 г.

08.01.2025 г.3 мин.

В началото на всяка нова година, след празничното настроение, шампанското и фойерверките, идва моментът за анализ и равносметка. В първия ни обобщаващ материал за 2025 г. ще Ви отведем на виртуална разходка из статистическите данни на нашите Facebook кампании за ноември и декември 2024 г., насочени към техничeските специалисти от Албания, Румъния, Северна Македония и Сърбия. Освен това ще направим и обобщен анализ на представянето ни през цялата година. Присъединете се към нас, за да разгледаме заедно постигнатото!

Нашите усилия през 2024 г. бяха насочени към ангажирането на инженери и технически специалисти от Балканите. През ноември и декември реализирахме рекламни кампании във Facebook, за да привлечем нови последователи на BalkanEngineer в Албания, Северна Македония и Сърбия, както и с цел ангажираност чрез игра в Румъния. Нека разгледаме данните по държави!

Любопитни въпроси и ангажиращи отговори: Какво споделиха румънските ни читатели през ноември и декември?

За да участват в румънската игра, последователите на Facebook страницата BalkanEngineer Romania отново трябваше да отговорят на любопитни въпроси. През ноември въпросът бе „Бихте ли закупили храна, произведена чрез изкуствен интелект (AI) Защо?“.

А ето и част от любопитните отговори:

„Да, защото съм сигурна, че продуктите ще имат качество, безопасност и ще са много здравословни“.

„Не мисля, че бих консумирал храна, приготвена с Изкуствен интелект. Предпочитам „обикновена" храна, от безопасни източници, от малки производители, които трябва да бъдат насърчавани. Също така готвим предимно вкъщи. Така със сигурност знаем какви съставки използваме“.

„Не, предпочитам храна, приготвена традиционно, защото вярвам повече на методите, които познавам“.

„Защо не? Хората ще могат да избират храни според здравословното състояние, възрастта и дори професията си“.

„Да, защото ще е по-хигиенично приготвена“.

Играта през ноември има 13 730 импресии, достигна до 2 792 човека и има 2 554 взаимодействия (харесвания, реакции и коментари). 60% от импресиите са от последователи на страницата, а останалите 40% от нови хора, които до този момент не са следвали страницата. 317 души са ангажираните вследствие на рекламата. Новите последователи на страницата през ноември са 191 човека, което генерира ръст от 7.10%.

Прочетете целия материал в Инженер.bg ТУК.

Източник на снимковия материал: 

Тагове: Албания, Румъния, Северна Македония, Сърбия